Friday, February 22, 2008

Sushi day.....

Akhirnya niat aku nak wat sushi sendiri tercapai...dh lama aku nak wat..yer arr last time aku wat pun ngan Qma last year.....


Sebelum aku lupa cara2nya baik aku wat....tp nak cari bhn dier punya la ssh...yer arr...x semua seaweed halal.....so nak cari yg ader cop halal punya la ssh......pastu beras dia lak xder kat carefour...hampir putus asa aku jadiknya..huhu....





nie ler bhn2 nyer.....



OK dh siap...sowi la rupe dia buruk ckit...pasal aku xder map dier..so dia kembang :-)

kepada kwn2 aku..."sowi ek buruk ckit..nnt aku praktis lg.."

5 comments:

asera said...

buruk ke..mcm cantik je rupenye..

asera said...

buurrppp!....alhamdulillah....arigato gozaimasu ne.....

deeya said...

mekasih to kwn2 yg sudi habiskan:-)

Anonymous said...

thnx utk sushi yg sedap itu :)
pasni bleh bt lg.huhu..

aZZa said...

sedapnye.. nti ajar la bt sushi.. my fav tauu.. jgn menilai pada luaran saja.. tapi sedappp