Wednesday, February 11, 2009

2nd Tag

kali ini kena eja dgn betul...TAG


1. Apabila telah terpilih dengan bangganya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang* fakta,* perangai tak senonoh* hala tuju hidup anda.2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini. 3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

***************************************************************************

1. aku punya rasa rendah diri yg sgt tinggi
2. nampak luar ceria...tp di dlm hati hanya aku yg tahu.....
3. kadang2 rasa cm nak mati cepat...tp bekalan lum ckp lg.....( and aku sgt syg umi+ayah)
4. byk benda aku takut nak wat...tp aku skrg nak cabar diri aku buat semua benda yg aku takut...
5. Selalu berazam nak ubah semua sifat buruk....tp kadang2 terbuat jugak...
6. kala bosan aku suka sgt Shopping...bg aku Shopping satu terapi yg sgt baik
7. Kadang suka emo(sian kakak2 aku)....
8. Paling x suka kalau kakak+kwn2 aku tetiba GEDIK...nyampah sungguh....
9. Kadang2 aku sedar aku nie suka sgt xpuas hati kat org...TP AKU BAGUS SGT KAH???????...
10. Tgh kumpul duit nak beli LAptop...tp asyik terpakai jerrrrr....grrrrrrrrr
11. Suka bc novel...utk improve aku nyer English (bercita2 nak jd terer giler dlm bhs english)
12. Teringin nak belajar bhs Mandarin(penah belajar basic ngan Yeo Ching Ching)
13. Barang yg mesti ader sblh aku 24 jam : handphone, kunci umah, kunci keta, wallet.
14. Suka tido dgn buku w/pun aku x baca pun buku tu(ltk ats tilam)
15. Benci ngan berat badan aku yg xnak turun2...
16. Aku sgt suka duitttttt....


p/s : kak u...betulkah apa yg aku jwp nie...haha:-p

No comments: