Wednesday, January 30, 2008

Belajar lebih berhati......

Arini.....Arini aku terkunci dalam umah..huhu xleh kuar....aku tertinggal kunci dlm bilik yg aku sendiri kunci...Ms tu dah kul 2..aku dah mula cuak...dh la kena msk keja kul 3...
Aku call umi suh dia dtg....sib baik umi memberi idea yg bernas....Maka dapat la aku kuar dr umah...

Sib baik ader kwn yg bijaksana......

Semalam......Semalam...Alhamdulillah, aku berjaya buat benda aku dh lama dah buat...Dan berjaya..dapatkan sesuatu yg aku nak dapat:-) semuanya dgn izin-Nya

Lately...Aku rasa cam sedikit terleka...lupa bahawa hidup di dunia hanya sementara...Kadang terleka sedikit dalam memikul tangggungjawab sbg Hamba-Nya...

Lately....aku suka lagu nie...naper? don't know...i juz like it.....

Ari Lasso ft. Bunga Citra Lestari-Aku Dan Dirimu Lirik :-

tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap
sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
memenuhi mimpi-mimpimu malam kita

reff:
duhai cintaku, sayangku,
lepaskanlah perasaanmu, rindumu,
seluruh cintamu dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat di keabadian
jika sang waktu kita hentikandan segala mimpi-mimpi jadi kenyataanmeleburkan semua batasantara kau dan aku, kita
repeat reff

2 comments:

asera said...

Lentok je layan lagu ni..:D

Anonymous said...

xkan lyric je?letak la lagu die skali.