Tuesday, March 30, 2010

My Idol

ikut x Biggest Loser Season 5 ( HMK..kul 2 ptg mon-fri)
Klau tgk mesti anda familiar ngan wanita ini..
Ali Vincent..

Dia adalah biggest loser WANITA yg pertama..
Sy sgt bangga dgnnya..
Sblm ini, dia merasa dirinya di abaikan, dipinggirkan
Dia berselindung di sebalik bdn nya itu
Tgk la sekarg...dia menjadi wanita yg cantik, confident.....dan lebih berjaya

She's my idol...terharu aku lihat perubahan pdnya...
Aku yakin aku pun boleh berjaya kalau berusaha..
Biarlah org nak ckp apa pun..
Biarlah org give-up mendengar bahawa aku nak kurus
Yang pasti aku yakin aku bolah
mungkin selama ini aku cuma berusaha 40 %,
Sekarang aku mahu berusaha 150%...
CHAYOQ2!!!!

here is saat2 kejayaan ALI :
http://www.youtube.com/watch?v=aSiekjIz4ds

3 comments:

aZZa said...

dah final ek.. huhu x sempat nk tgk kt astro..

chaiyok2 noni.. noni boleh bt.. tapi kena disiplin tau.. jgn ngelat2 lagi..

*~*nurin*~* said...

sokong noni...chaiyoooo...! tp kn walau apapun.. noni tetap da tantek kt mata kitoang... jgn putus asa wokeh..

Afira said...

chaiyok!chaiyok noni!!!!!dia boleh nape kita x boleh..cuma kita kine lbh kuat semangat n ade disiplin..chewah..tp i'm still buncit la...

sonok tgk cerita nih..tp berebut channel plk ngn anak sedara yg nk tgk cartoon