Friday, December 11, 2009

la la la about hari ini

Hari ini...Hari ke-5 x makan nasik...
Xrasa apa2 pun...sbb sblm nie penah wat sebulan x mkn nasi:-)
bukan aku kata x makan nasi leh kurus...
Tp aku cuba utk cptkan proses penurunan berat badan...

Tak semestinya...x makan nasi leh kurus
Klau kite duk balun mee goreng , maggie goreng dll yg xhealty x guna juga kan?...
So stakat arini makan sandwitch ler
Sandwitch itu terdiri drpd :

i.) Roti Breaktrhu ( 109 kcal for 2 pieces)
ii.) Salad (makesure 2 serving a day)
iii.) sandwitch filling ( egg, chicken or fish) -mana yg rasa nak wat

aku juga makesure amik buah...2 serving a day gak cam sayur
plus minum 2.5-2.8 litre air+ tea mix
juga amik supplement lain iaitu HERBALIFE

So far rs oke jer....plus rasa happy sbb dpt mkn ikut time +teratur+healty

tak lupa juga bersenam....so far 4 hari berturut2 bersenam....

my tools


my food




Note : tp aku akan makesure juga akan makan nasi 2-3 kali sebulan. Rugi kan klau x makan nasi. Of course la akan makan bila p PENANG nnt + my sis wedding Januari nnt:-)


OMG..aku lambat lg keluar pergi kerja...so merempit lg...110 KM/J aishh...7 minit sampai opis :p

4 comments:

lilieyz said...

jom aku jd trainner xbgaji ko non..

aZZa said...

jeles nih.. nk diet jugakk tpi meeting asik makan free jerrrrr.. tensi nihh

azlissani said...

alhamdulillah.. HBL just a tool, awareness is the most important. keep up the good work!

deeya said...

lili : leh...no prob :-)

Azza ; ala azza dh kurus...tp klau diet mesti lebih cpt turun dr sy:-)

Abg Azlis + Kak Misah : Thx u for ur support:-)