Sunday, September 27, 2009

Pulang dr kg...

Harini aku blk semula ke putrajaya stlh pulang beraya selama 10n hr..
haha lantak ler org nak kata aper..
Alhamdulillah..perjalanan berjln dgn lancar..
xjem...
Kul 7.57 a.m bertolak dr rumah,,sampai putrajaya kul 10 lbey

Sampai di rumah sewaku...
Rs sunyi...housmate ku..sorg p kerja..sorg lg blum blk..
Rs x percaya...smlm kat kg..skrg dah der kat umah...

Gambar raya?..
Akn di upload kemudian...maklum la..aku xder camera
[Sengkek gila aku nie :p]

TP...
Ader 2 mslh pokok yg timbul
i. Badan aku dah mcm belon - coz mkn byk ms raya
ii. Muka aku yg terbakar - coz main air kat WATERPARK..

aduish tensi2

2 comments:

green said...

haaa...setelah sekian lama..baru la nk update blog...adoiii...hehe nnt upload gmbo raya plak ya

deeya said...

hehe tu le pasal :-)