Sunday, July 12, 2009

Trouble is a friend

Byk perkara sedang bermain di fikiran ku skrg :

i.) Ramai org cakap aku makin tembam
Solution : Sambung blk kelas aerobic aku+ kurangkan makan

ii.) Jerawat makin byk tumbuh bila aku stop pakai SK-11
Solution : tgh pk nak pakai produk apa lak..yg pasti lebih murah dr SK-11


iii.) Menyampah lak tgk apperance blog aku yg mcm budak2
Solution : nak ubah apperance blog nie...tp take time ckit kot...

Ermm : mslh nie npk cm simple tp pening aku pk...nak2 pasal berat badan aku..aduish tension2

Note : Tq kepada family & kwn2 yg wish my birthday semalam n arini tq byk....
Antara yg wish :My mom(dah dpt kek dr umi) , Kak Nora(yg dtg jauh dr penang + belanja) , Ummi, Fais, Kak su, Azza, Munir, Wan Naza, Nurin , Joe, Wan Fauziah, Nani, Dev, Arina, Suria, Kak u (sgt awal) , My Sisters, Anak sedaraku yg comel (siap dapat kad), Edy, Kuwe, Emmy hawa, Khai dan lain2 lg

4 comments:

Afira said...

hai hai..br smpai bp kul 4.0 pm td...

jom kita pakat diet sama - sama..nnti kita jumpa tgk menjadi tak? seluar jeans yg dulu longggar sekrg ketak..mak ai..mmg kes naya nih..

take care yer di sana..next time kita jumpe lagi..

acik ayu said...

hahaha.

tuk noni mmg kne wish awl.
keh3

ure welcum!

deeya said...

Afira : sedih la tgk last time amie tido kat umah aritu....huhu
hopefully dpt p penqng jupe amie..tp sure lg braper aribulan..

deeya said...

aci ayu : hehe update la blog..:-)