Monday, March 30, 2009

Pengaruh AF dlm kehidupan...

Semalam aku dan housemate menonton "konsert Sure heboh" .....kat TV3

Tetiba ketika one of Malay Singer(whish is female singer) tgh menyanyi..One of

my friends said " Ermm Low node dia x braper bgs la"......

aku dengan pelik berkata di dalam hati " Sejak bila dia belajar pasal vocal nie?..."

Belum sempat aku bertanya apa2..dia menjawab "Aku tau la,...sejak tengak AF, aku dah tau nilai"

(lebih kurang mcm tu la)..hehe bila di ingat blk kelakar lak...

One more thing,...my friend nie pandai cipta lyric sendiri...

Aku rs one day dia leh jadi "Pencipta lagu"...Who knows kan?...

Sbb ?...dia pandai ubah lyrics...

For e.g:


dia nyanyi :

" Owh Guru........nyanyikan lagu"

Sepatutnya :

"owh burung..........nyanyikan lagu"

hehe..and ader a few lagu lg yg telah berjaya dia ubah kan...


KETIKA INI :

Aku nak mohon maaf kepada kwn ku ini klau aku udah terbocorkan bakat yg ada pdnya...
Alamak Terlebey Sudah..

Juga nak mohon maaf pasal aku selalu BAD MOOD lately....aku rs PMS Symptom la kot...
SOrry sesgt....

2 comments:

Afira said...

noni.
aku geli hati n gelak sorg2 bila bc statement hg ni.

kelakar la kawan hg ni

hrmk said...

"owh burung..........nyanyikan lagu" <-burung ape?