Monday, December 29, 2008

Finally I Got It.....


Akhirnya aku dpt beli novel Twilight nie....
Jurujual tue ckp nie last...dh habis dh kat MPH, Alamanda....
Dia ckp " Mmg rezeki akak la nie...nie last nie"....

Kenapa aku beria2 sgt nak beli?.....

1.) Bagi aku novel nie mesti special...klau x , xkan la di filemkan
2.) Menurut sumber yg boleh di percayai...novelnya lebih byk kejutan dan Menarik
3.) This best seller novel by STEPHENIE MEYER

4.) Aku mmg bercita2 nak kumpul novel byk2....aku dh ader lebih 10 kot...dr Sidney Sheldon, Sophie Kinsella,Julia Quinn etc...(nnt aku nak wat bisness sewa novel lak..mcm kat CM (Central Market))

note : Ader org ckp aku beli mest sbb nak layan2 part2 tertentu...huhu sdih aku...xder niat la...
the fact : Baca novel english can improve our vocab....apa pun depends kpd niat kt..ya x?....

6 comments:

UmmiSyarni said...

nak pinjam la nnt :p
nk tgk sket ape yg bestnye cite nih!

deeya said...

boleh2...nnt sy hbskn bc secepat mungin:-)

aZZa said...

nak pinjam jgk leh??

deeya said...

hihi boleh jer...:-)

asera said...

btul2.

nak jugak...da ckp kan.tp kasila dieorg dulu.de satu novel tu pon xabis bace lagi.....kene cuti 1 ari,mak takde kat rumah(sbb tanak die bising) baru leh fokus dan habiskan bace.huhu

deeya said...

asera: mst la boleh jugak:-)